تكنيك هاي تبليغاتي؛ ابزارهايي نوين براي رونق شركت‌ها

۱۰۵ بازديد

 

تكنيك‌هاي تبليغاتي متفاوت و متنوعي وجود دارد كه اكنون براي تبليغات محصولات و خدمات مورد استفاده قرار مي‌گيرد. البته در اين مقاله برخي از جديدترين و داغ ترين گرايش‌هاي تبليغاتي كه به شهرت بسياري در جهان دست پيدا كرده‌اند به مخاطبان ارائه مي‌شود چرا كه همه اكنون به دنبال روش‌هاي انگيزشي جديدي هستند كه بتوانند از آنها استفاده كنند. بسياري از روش هاي تبليغاتي جديد نتيجه ظهور اينترنت و برخي ديگر تنها ايده‌هايي ناب و اصيل هستند كه تبليغات رسانه اي فعلي را به روش هايي بسيار جذاب و برجسته تبديل كرده‌اند.تبليغات اينترنتي مفهوم گسترده اي است و انواع متفاوتي را در بر مي‌گيرد. برخي از اين روش هاي تبليغاتي اينترنتي  آگهي رايگان اكنون نيز مورد استفاده قرار مي گيرند. تبليغات ايميلي يكي از اين روش ها است و تبليغات بنري، تبليغات پيكسلي ، تبليغات وبلاگي ، تبليغات كليدواژه اي و در نهايت تبليغات موقعيتي نيز نوع ديگري از تبليغات اينترنتي هستند. همانطور كه تبليغات بيلبوردي پيش از اين در جاده ها مورد استفاده قرار مي‌گرفت نوع مشابه اين تبليغات در فضاي مبتني بر وب مطرح است. آيا تا به حال به نواره‌هاي تبليغاتي كه در بالاي صفحات وب در حين كار و مطالعه ظاهر مي شود دقت كرده‌ايد؟ اين نواره‌ها در حقيقت همان بنرها هستند.بنرهاي مبتني بر وب يا بنرهاي وبي معمولا با استفاده از  آگهي رايگان تصاوير و يا برنامه جاوا و يا هر برنامه چندرسانه اي و انيميشني ديگر ساخته مي شوند. بنرهاي وبي معمولا به صفحات وبي لينك مي‌شوند كه با محتواي وب سايت هاي موجود ارتباط دارند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.