یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

آشنايي با روش‌هاي مدرن تبليغات

۱۰۵ بازديد

 

در عصر امروز تبليغات ديگر به تبليغات تلويزيوني و روزنامه اي محدود نمي‌شود. اكنون و در دنياي امروز روش‌هاي نويني براي تبليغات مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه نگاهي به اين روش‌هاي مدرن در ايجاد ديدي گسترده نسبت به اين مقوله مي‌تواند بسيار مفيد باشد و ايده‌هاي كارآمدي را در ذهن فعالان آگهي رايگان اين حوزه ايجاد كند. امروزه تبليغات و بازاريابي بخشي ضروري از دنياي تجارت را تشكيل مي‌دهد. اگر محصولي خوب يا خدماتي مفيد و كارآمد در اختيار داشته باشيد، بايد از هنر چگونگي فروختن آن نيز برخوردار باشيد. البته با اين وجود هنوز هم آژانس‌هايي هستند كه براي تبليغات محصولات خود از روش‌هاي قديمي و سنتي استفاده مي‌كنند اما از سوي ديگر بازيگران پيشرويي در اين بازار وجود دارند كه به استفاده از روش‌هاي جديد و مدرن تبليغات علاقه مند شده اند. آژانس‌هاي تبليغاتي زيادي وجود دارند كه كه استفاده از اين روش‌هاي مدرن را در دستور كار تبليغاتي خود قرار داده اند و از ايده‌هايي كه واقعا جديد و مبتكرانه هستند در تبليغات خود استفاده مي كنند. تبليغات روزنامه‌اي و آگهي‌هاي تبليغاتي ورقه‌اي ديگر كارآيي ندارند.اشخاصي آگهي رايگان كه هنوز به تبليغات روزنامه اي، تلويزيوني يا راديويي اميدوار هستند و گمان مي كنند كه اين تبليغات مي‌تواند در فروش محصولات و خدمات آنها مفيد بوده و در اين امر نقش مثبتي دارد بايد در دوره هاي جديدي كه روش‌هاي جديد و ايده‌هاي جديد تبليغات را آموزش مي‌دهد شركت كنند. در اين مقاله سعي بر اين است كه به طور مختصر اين روش هاي تبليغاتي مدرن به مخاطبان ارائه شده و به آنها شناسانده شود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.