جمعه ۰۷ مهر ۰۲

رزرو

آگهي رايگان

طرح ريزي جزئيات هتل

۱۲۰ بازديد

 

تنظيم كردن منو : در مورد انواع غذاهايي كه ميخواهيد براي مهمانان سرو كنيد خوب فكر كنيد و تصميم بگيريد.  در مورد پيش غذاها، دسرها و تناسب آنها با غذاي هر وعده تصميم درست اتخاذ كنيد و براي سرگرم كردن مهمانان مثلا در زمان شام، موسيقي مناسبي را انتخاب كنيد.براي مهماناني كه اقامت رزرو هتل طولاني مدت دارند، نقشه مكان هاي توريستي و بليط هاي با تخفيف مهيا كنيد. فيلم هاي سرگرم كننده براي نمايش در ساعات خاص تدارك ببينيد. روش سوم در هر لحظه اطمينان يابيد كه مهمانان احساس خوب و مثبتي دارند. به خوبي و با گرمي به مهمان ها خوش آمد بگوييد.مثل: مفتخريم كه به اينجا تشريف آورديد." با گرفتن وسايلشان در بدو ورود و كمك به آنها و پيشنهاد نوشيدني، به آنها نشان دهيد كه به رفاهشان اهميت ميدهيد. براي صحبت با مهمانها وقت بگذاريد. اگر اين كار را انجام رزرو هتل دهيد، در طول اقامتشان حس ميكنند هر لحظه مورد توجه قرار گرفته اند. در سمينار ها و جشن ها افراد مهم را بشناسيد و خودتان را معرفي كنيد و بيان كنيد در هر لحظه آماده انجام درخواستهايشان هستيد. ميزباني شاد و انعطاف پذير باشيد.حس شما به كاري كه انجام ميدهيد بسيار حائز اهميت است.نگرش مثبت و انعطاف پذير شما به خصوص در مواردي كه چيزي طبق برنامه پيش نميرود، باعث حفظ آرامش مهمان ها نيز ميشود.پس هميشه لبخند داشته باشيد.

 

بازارهاي اينترنتي هتل

۱۱۳ بازديد

 

از طريق وب سايت و شبكه هاي اجتماعي خود در فضاي اينترنتي حضور فعال داشته باشيد. از يك كمپين ايميل استفاده كنيد تا به مهمانان قبلي هتل دسترسي داشته باشيد و آنها را مجددا براي بازديد از هتل دعوت نماييد. ميتوانيد نرخ هاي ويژه اي را پيشنهاد دهيد و بليط هاي تخفيفي براي مناطق رزرو هتل ديدني ارائه كنيد  و يا هركار ديگري كه فكر ميكنيد با آن ميتوانيد مهمان ها را به اقامت طولاني تري ترغيب نماييد. استراتژي هاي قديمي و اينترنتي را با هم ادغام كنيد.بازاريابي اينترنتي جالب و جذاب است، با وجود اين نبايد از روش هاي تبليغاتي و متدهاي بازاريابي قديمي غافل شد. در هتل بايد تابلوي برجسته اي براي جلب توجه افراد داشته باشد. به تناسب بودجه خود ميتوانيد در تلويزيون ، راديو، روزنامه و يا مجلات تبليغ كنيد و حتي رويدادهاي خاصي را براي جلب جمعيت مسافر به هتل تدارك ببينيد. برنامه هاي حفاظت محيط زيست را براي هتل تدارك ببينيد و آنها را ارتقا دهيد.با وجود اينكه بهترين رزرو هتل روش براي حفاظت محيط زيست اين است كه در زمان ساخت سازه هتل به طراحي و ساختار آن اهميت داده شود، اما ميتوان  هتل هاي قديمي را هم تا حد زيادي به عنوان هتل هاي دوستدار محيط زيست  تجهيز كرد. سيستم هاي تهويه هواي قديمي و ساير دستگاه هاي پرمصرف انرژي را با دستگاه هاي جديد جايگزين كنيد. هرچند تهيه و خريد محصولاتي كه كارايي بهينه و مصرف كم دارند تا حد زيادي پر هزينه است، اما به دليل كم مصرف بودنشان باعث كاهش هزينه هاي مصرف آب، برق، گاز و...ميشوند و هزينه اوليه تجهيزات در مدت كوتاهي جبران ميشود.

نوسازي ساختمان

۱۱۵ بازديد

 

هتلي كه سالهاي زيادي از آن غافل بوده اند و سن زياد ساختمان در ديد مسافر جلوه گر ميشود، براي هيچ مسافري جذابيت ندارد. نوسازي كامل هتل بخش مهمي از سرمايه گذاري است. اگر بودجه كافي براي افزودن به طبقات هتل داشته باشيد، به صورت چشمگيري ميتوانيد ظاهر هتل را تغيير دهيد و امكاناتي را اضافه كنيد كه مسافران به دنبال آنها هستند.ارزيابي مديريتي ميزان حقوق دريافتي مديران بالاتر از سايرين است رزرو هتل زيرا آنها نسبت به ساير كاركنان، مسئوليت هاي سنگين تري دارند. اگر مديري داريد كه مهارت ها و شور و شوق لازم را ندارد و نميتواند نتايج مثبتي ارائه دهد، بايد فرد توانايي را جايگزين وي كنيد. ارزيابي ساير كاركنان هتل  نگرش حرفه اي و خصوصيات فردي دلپذير و خوشرويي فرد، جزء مهمترين معيارهايي است كه مدير بايد در زمان استخدام كارمندان در نظر بگيرد. كارمندان بايد مهارت ها را در نظر بگيرند و بتوانند تمام جنبه هاي شغلشان را به خوبي بشناسند و انجام دهند. وقتي در حال انجام كار هستند، بايد طبع دوستانه اي داشته باشند و هميشه اولويشان اين باشد كه اگر مهمان به كمك نياز داشته باشد، اول نياز مهمان را برآورده كنند رزرو هتل و بعد به ساير كارها رسيدگي نمايند. تمام كارمندان، هم كارمندان جديد و هم آنهايي كه سالهاي زيادي با شما همكاري كرده اند، بايد به صورت دوره اي ارزيابي شوند و به افرادي كه در كارشان كوتاهي ميكنند بايد در ابتدا تذكر داده شود و در صورتي كه كيفيت كارشان را ارتقا ندادند، بايد فرد مناسبي را جايگزين اين افراد كنيد.

گرانترين هتل ها در رزرواسيون آريا

۱۰۸ بازديد

 

همه جاي دنيا گرانترين هتل هاي را معرفي مي كنند، تا پولدارهاي دنيا را به سمت خودشان بكشانند اما در ايران روال معرفي هتل ها به گونه اي ديگر است. اگر زماني شايعه شود كه فلان هتل يا رستوران گرانترين است و يا حتي فلان شخصيت پولدارترين است اين تصور ممكن است تا دهه ها باقي بماند حتي اگر خيلي زود مثال نقضش پيدا شود. سال ها تصور ميشد كه هتل عباسي اصفهان گرانترين هتل ايران است، در صورتي كه با يك پرس رزرو هتل و جوي ساده از قيمت چند هتل مشخص مي شود كه اينطور نيست. در اين گزارش سري زده ايم به گرانترين هتل هايي كه در حال حاضر در ايران مسافر مي پذيرند. استانداردسازي و ستاره هاي هتل ها در كشور ما با آنچه از ستاره هاي هتل هاي بينالمللي انتظار مي رود، متفاوت است. قاعدتا قيمت هتل هاي ايران در مقايسه با گرانترين هتل هاي جهان نيز ناچيز است حتي اگر در داخل كشور گرانترين باشند. هتل هاي پنج ستاره در دنيا نسبت به خدمات و امكاناتي كه به مسافران مي دهند، درجه بندي رزرو هتل مي شوند. زيربنا، امكانات ورزشي و تفريحي، امكانات داخل اتاق ها، تعداد رستوران هاي موجود درآنها با تنوع غذايي زياد، نوع خدمات دهي كاركنان و آموزش آنان در برخورد با مشتري ها و خيلي از عوامل ديگر تعداد ستاره هاي هتلها را در سطح بين المللي تعيين مي كند اما در ايران درجه بندي هتل ها و اعطاي ستاره ها وضعيت ديگري دارد.