loading...

آگهي رايگان

تكنيك هاي طلايـي تبليـغات

آگهي رايگان بازدید : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ نظرات (0)

 

تبليغات همانند هر شــاخه ي علمي ديگر داراي اصول و تكنيك هايي اســت كه براي بهينه سازي هر چه بهتر كاركرد آن بايد از آنها استفاده كرد. در اين مقاله بر آن شديم به شرح برخي از آگهي رايگان اين تكنيكهاي طلايي بپردازيم.يك كاراكتر جذاب بيافرينيد  اين تكنيك تبليغاتي چيزي جز خلــق يك ويژگي يا ويژگي هايي كه بر ميزان به رسميت شناختن و ارزش داستاني كمپين شما مي افزايد، نيست. كاراكتر شما مي تواند به ايفاي نقشي بپردازد  مثال نقش يك روانپزشك را بازي كند يا ممكن است در قالب يك شخصيت كارتوني ايفاي نقش كند. مثال يك دلفين يا گربه‌ باشد. شما در خلق و ايجاد يك كاراكتر و تعريف نقشي كه او در تبليغات ايفا ميكند، كامال آزاد هستيد. نكته ي خلاقانه: عليرغم آن كه «كاراكتر برند» بايد نشانگر شخصيت و ديگر جوانب برند باشد، يك شخصيت خلق شده داراي چنين ويژگي نيســت. از اين رو بهتر است آگهي رايگان ريســك كنيد و كاراكتري را برگزينيد كه خارج از شخصيت برند باشد. برخي از به ياد ماندني ترين كمپين هاي تبليغاتي جهان بر اساس كاراكترهاي خلق شده ساخته شده اند. و بسياري از بهترين آن كاراكترها، شــخصيت، ارزشها و ظاهر برند را منعكس نمي كنند. كاراكتر شــما همانند يك فيلم يا كتاب خوب بايد جالب باشد: متفاوت و پيشبيني نشده با شخصيت و رفتار جذاب و نقطه نظرات به تفصيل شرح داده شده. اين كاراكترهاي متمايز از كاراكترهاي رايج، نظر مخاطب را به خود معطوف خواهند كرد چون آنها با خرق عادت، خود را از ديگران برجسته مي سازند.

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
صفحه اصلی
تبلیغات
درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
پسورد :
پیوندهای روزانه
آمار سایت
  • امروز : 10
  • دیروز : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • همه : 988